Powered By Blogger

08 February 2010

Mountain Biking: Indian Temple 3

Ahad, 7 Februari 2010

Aku pun malas dah nak fikir, banyak kali dah aku naik ke bukit Mike ni, tapi masih jugak aku rasa penat, semput, asma dll. Terkemut kemut jobo ku nait ke atas. Memang unta betul lah bukit ni. Cubalah orang yang buat trail rajin sikit, trim kan bukit tu sungguh sungguh.. Lain kali aku nak syor dgn AJK Matang, bawa cangkul, buang itu tanah bukit, kesianlah itu tambi naik jalan kaki jumpa dia punya tuhan.. Banyak letih la woi.. Kitakan satu Malaysia.

Memang patut pun ringan, tayar tak pasang lagi.. Tapi daya ketahanan kau memang ada kelas tersendiri. Wei, kau makan apa? Hah? Urut kaki jer..
Oi cepat lah oi.. mentang-mentanglah betis macam kuda
Tempat ni memang banyak trek yang mencabar, bagi pakar teknikal ini pulak, memang pantang tengok trek bebukit dan bebatu..
Cik Melvin basikalhutan.blogspot.com. Berkahwin dan berpunya.. Bapak orang dah..
klik.klik.klik. Melvin ambik gambo
Selekoh maut, Pastikan ambil jalan sebelah dalam, rebahkan badan sedikit, baru dapat lepas.
Itu Reign kalau dia tak mahu, saya jual sama dia..
Penjaga Kuil
Penyangak kuil
Ko snap aku, aku snap ko balit
Sempoi...
Ambik wuduk..
Cukup laju dah tu
Memang steady..

0 comments:

  © Free Blogger Templates 'Photoblog II' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP